03 September 2013

eid mubarak 2013



Hai uolls. Lol. Feeling macam penjual online yang mesra gittew. Syawal dah nak menutup tirai, baru teringat nak update pasal raya. Haha. Sorry la, tuan punya blog busy jadi suri rumah. :p

Ni cerita raya family kami. Raya pertama macam biasa la kan pagi raya bermaaf-maafan. Pastu pergi rumah nenek kat belakang rumah. Ya, rumah kampung je. Jadi, belakang rumah ada rumah lagi. Hee. Lepas tu beraya kat kampung ni jugak, rumah nenek dan atok sedara.

Raya kedua habiskan raya area sedara yang dekat-dekat lagi. Lepas zohor terus masak-masak sebab adik beradik mak nak datang.

Raya ketiga baru balik kampung mak. Wahh pecah rekod tau raya ketiga baru balik kampung. Hmm zaman dah berubah. Huu.

Raya keempat terus gerak ke area Klang, Shah Alam dan Puchong. Memang round habis. 

Raya kelima tak ingat da. Tu la, nak dekat sebulan baru nak update. =_=" Yang aku ingat, raya kelima tu adik aku demam sebab banyak sangat jalan. Dan dia pun nak trial SPM, so dia banyak duduk rumah je. Pastu adik perempuan pun tak sihat je. Bawa pergi jumpa doktor pakar kanak-kanak baru ok. Selama ni pergi klinik panel je. Adik aku siap cakap, "Mak, lepas ni kalau adik tak sihat bawalah pergi jumpa doktor tadi, tak payah pergi klinik yang selalu kita pergi tu." Mak aku dah telan air liur.. Bayar nak dekat seratus, memang la sedap ubat. Heh.

Lepas ni aku akan tukar setting blog, nak bagi tak private. Tapi sebelum tu kena delete entries yang mengarut. Supaya bila baca balik, rasa sedap mata memandang. Hehe. 

Btw, next week aku akan start praktikal. Do pray for me ya! Nervous ni. May Allah ease everything.


 me with my adorable niece. puteri marsya marissa.

 me with makcik yang sama2 kena langkah oleh fatin. memang masin mulut aku. =_=

sementara syawal masih ada, happy eid mubarak friends!

xoxo.
amira rajin

No comments: