23 February 2013

Tolong doakan saya dapat pergi Tanah Haram


*updated post with pictures*


ALHAMDULILLAH. Baru balik dari kenduri doa selamat di rumah makcik di Kampung Kundang. Bersempena keberangkatan beliau bersama pakcik dan another makcik serta cousin untuk pergi mengerjakan umrah. Alhamdulillah, mereka ada rezeki dan diberi kesempatan untuk ke sana. Mutarabbi saya juga sudah berlepas ke sana hari Jumaat lepas. Alhamdulillah. Semoga saya juga dapat ke sana satu hari nanti. :')  

I will upload the pictures later :D Bahagia sebab ramai makcik pakai jubah. Gorgeous youu. Hee.

By the way, saya seorang murabbi yang baru belajar. Kalau nak panggil akhwat pun saya rasa belum cukup kriteria untuk dipanggil akhwat. Yang penting, saya masih belajar, dan akan terus belajar. Dan sesungguhnya saya rasa bertuah dikurniakan mutarabbi yang hebat-hebat, iaitu bekas pelajar SAMBEST. Buat masa ni saya bawa liqa untuk kawasan Banting, ada pelajar SAMTTAR sekali. Adik SAMUSKD takde, tak tahu nak cari link macam mana. Huhu. Doakan semoga urusan kami dipermudahkan ya.







No comments: