22 February 2013

every cloud has a silver lining

 
ALHAMDULILLAH. ALHAMDULILLAH. ALHAMDULILLAH. Bersyukur sangat sebab dapat duduk kolej sem depan. Terima kasih faiqah sebab cadangkan saya untuk buat surat walaupun saya dah give up nak merayu. Huu. Terima kasih pada yang mendoakan. Semoga sem depan lebih baik daripada sem2 sebelum ni.

Alhamdulillah, ada juga berita gembira selepas dilanda tsunami malam tadi. Post-tsunami: bangun tidur rasa macam dunia berpusing. Perut tak selesa, macam nak muntah pun ada. Rasa nak demam. First time in my life! Dahsyat juga penangan tsunami tu.Alhamdulillah sekarang dah kurang sikit pening. Rasa nak melompat je sebab dapat tahu dapat kolej tapi terpaksa mem"behave"kan diri, takut pengsan sebab pening. Emotionally, hanya Allah yang tahu. 

Terima kasih.. dan semoga bahagia.

No comments: