30 January 2012

impian

aku punya impian
tapi takmo la tulis kat sini
maluuuuuu


semoga dipermudahkan
semoga tercapai.
ameen

25 January 2012

kahwin

assalamualaikum

ally iskandar kahwin
oke, redha

imam muda hassan da nak kahwin
oke... redha lagi T__T

takdapatimammudaastro,dapatimammudajaispunbole
lol
jangan perasan amira
perbaiki diri tu dulu!

24 January 2012

happy holiday

tak semua benda yang kita nak kita akan dapat

pasti ada hikmahnya

redha

tapi hati masih tertanya-tanya
belum cukup redha
Allahurabbi..........

17 January 2012

esok last paper

tapi malam ni sempat lagi online. eh, assalamualaikum. :D

"jumaat ni ambil adik kat kuala selangor"

"oke, dengan siapa?"

"seorang la, macam tak biasa"

'ewah, macam la biasa sangat drive seorang diri'
ni aku cakap dalam hati je. hehe


esok last paper wei. semoga dipermudahkan.

12 January 2012

12012012

Allahu rabbi..

tak terluah apa yang dipendam..
=(

boleh membawa kepada kemurungan ni.. uhuk2

fokus amira. teruskan usaha. senyum.

01 January 2012

01012012

mujahadah, amira..
kata nak jadi hurun ain.. =)

inibarubetulberpisahkeranaNYA
berkati kami ya Allah..