25 August 2012

summary raya



kalau lah boleh apa yang ada di hati dan apa yang terlintas di minda dapat diterjemah melalui tulisan atau kata-kata, kan mudah. takde la memendam rasa. dan kalaulah aku ni jenis yang kejam, dah tentu lagi mudah. tapi masalahnya sikit-sikit tak sampai hati. sebab tak sampai hati la jadi macam ni. senang sangat kena buli.

raya raya raya raya raya

okey, cukup merepek kat atas tu. raya kali ni alhamdulillah abah dapat cuti, tu yang beraya sakan dari raya pertama sampai raya kelima. raya keenam baru jumpa kawan2, tu pun kat rumah ustaz je sebab dorang dah raya rumah cikgu2 lain masa raya keempat. duit raya pun alhamdulillah bertambah. ehehe. boleh la buat belanja nak masuk sem baru kejap lagi.

okbai

No comments: