17 March 2012

2012. musim orang kahwin.

Assalamualaikum. jom layan gambar dulu. =)



menyelerakan


yang chubby tu saya -.-


yummyy


flower girls. KONONNYA. haha


nak sebiji boleh?


pengantin. semoga kekal hingga ke syurga.


sebahagian keluarga saya =)




makan beradap sambil suap anak buah. dah ada bakat jadi ummi kan? HAHA.


gambar dah smart, tapi sayang, kamera pinjam. HAHA. thank you makcik!


phewww. penat drive masih terasa. lagi-lagi hari ni tak menjamah shake langsung. tadi minum tea mix untuk elakkan ngantuk masa drive je. rosak diet aku kalau tiap minggu pergi kenduri kahwin. haha.

Alhamdulillah. pakcik selamat kahwin. Nawal pun da selamat nikah, maaf tak dapat datang. bulan depan ada kawan satu batch SAMUS akan mendirikan masjid jugak. wahhhhhh jelesnyaaaaa. -.-"

HE knows best. =')

*elok jugak wifi uitm block fb. takde la aku meroyan tengok profile orang dah kahwin setiap hari. aku memang rajin stalk married people. XD *

2 comments:

Nur Areefah said...

comelnya :)
mantop dear! hope to see you soon ^_^'
moga yang terbaik

Amira rajin said...

nur areefah, sape yang comel? aku ke? thanks. HAHA. dan apa yang mantop? -.-
insyaAllah, kalau ada rezeki, kita akan jumpa.. maaf, lately busy sikit.. jarang dpt borak2 dgn kau.. jzkk.. <3