27 October 2011

27 oct

assalamualaikum

saya tertinggal usb flashdrive kat makmal komputer selasa lepas. ni dah hari khamis. agak2 selamat lagi tak?
T__T

24 October 2011

24 Oct 2011

Assalamualaikum

Apa khabar rakan-rakan mayaku sekalian? Semoga sihat sejahtera hendaknya. (kenapa ayat macam nak buat surat tak rasmi ni? haha)

Melihat entri sebelum ini, membuatkan diri tertawa seketika. Entah hormon apa yang tak seimbang sehingga terhasil entri itu. Huhu. Sekarang, setelah berfikir masak-masak, hati mampu bersabar menunggu masa yang sesuai. Kalau tak, rasanya Ahad lepas dah selamat kot.

Sekarang sudah mula busy dengan kuiz dan assignments. Tetapi sikap masih tidak berubah. Terlalu banyak noda hitam dalam hati barangkali hingga terlalu sukar melakukan kebaikan. Doakan saya semoga menjadi hamba yang rajin, pelajar yang rajin, anak yang rajin, dan isteri yang rajin. :p Ops, lama lagi sebenarnya. Tapi doa-doa je la ye semoga dipercepatkan dan dipermudahkan segala urusan.

Jaga diri ya kawan-kawan.
=)

20 October 2011

20 Oct 2011

10:48 a.m.
macam dah sampai seru
hehe

12 October 2011

12 oct 2011

assalamualaikum
first of all, nak tanya. ada ke sesiapa yang dari puncak alam yang baca blog saya? hopefully tak ramai la ye, dan tak rapat dengan saya. kalau ada, baik mengaku sekarang! ;p

perkara pertama
assignment dah mula menimbun. sila buang sifat malas anda amira.

perkara kedua
d_b
=.=

* doakan saya murah rezeki dan dipermudahkan segala urusan. ameen.

jaga diri ya rakan2 sekalian.