21 September 2011

speechless

Assalamualaikum.

Amira sekarang tak sama dengan Amira yang dulu. Terlalu banyak yang tersirat dihatinya, yang tak mampu diterjemah melalui kata-kata. Makanya, agak sukar untuk berkongsi cerita-cerita indah dunia kampus. Maaf. Bagi saya masa ya. Doakan semuanya dipermudahkan.

<3

10 September 2011

menuju puncak

assalamualaikum

esok pagi akan mendaki puncak. err, berangkat ke puncak alam je. =.=

doakan semua berjalan lancar dan dilindungi Allah selalu.

tata~

07 September 2011

7 Sept 2011

Assalamualaikum.

Semalam selesai sudah beraya bersama kawan-kawan sekerja. Sangat gembira. Sebelum terlambat, tuan punya blog nak minta maaf kalau ada salah silap. Kalau ada yang tak puas hati tu tegur-tegur lah ye.

Hari ni pergi Puncak Alam, letak barang kat rumah sewa. Not Bad. Cukuplah untuk duduk situ satu sem. Semoga segalanya baik-baik saja dan berjalan dengan lancar.

Mohon doa daripada kalian, semoga segalanya berjalan dengan lancar.

05 September 2011

kan saya dah kata

mengharap biar pada yang sudi. sebab kalau dia tak sudi hancur la harapan kita.

*tengah kumpul mood nak tulis panjang2. sabar ye syg.

04 September 2011