31 December 2011

dua ribu sebelas

tahun 2011
penuh dengan suka duka
terima kasih dia, terima kasih sahabat, terima kasih keluarga
hati yang terluka, dicurah cuka, bertambah luka jadinya
terima kasih pada yang mencurah cuka
terima kasih Allah, beri aku ujian supaya ku sedar iman ku cuma senipis bawang
penutup 2011 bukan seindah yang disangka
salah aku, salah saya, salah siti nor amira
tapi aku hanya manusia biasa
terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya
terimalah akibatnya amira.
oh, sakitnya hati.
istighfar banyak2 amira...

2012
semoga membawa seribu kebaikan
semoga membawa sejuta kebahagiaan
sungguh, aku damba kebahagiaan itu ya Allah

kepada dia
semoga berbahagia

kepada dia
semoga berbahagia juga

terima kasih kalian, buat aku bahagia, buat aku terluka, buat aku sedar, aku ini muslimah.
ampuni kami ya Allah.






hatikosong

No comments: