06 May 2011

6 mei 2011, 9.57 a.m.

woot woot
2.45 p.m. ni exam la makcik
apekejadah kau pegi on9 time org lain duk struggle study?
=.=

well
biasa la
aku suka on9 time saat genting mcm ni
haha

salahkan mamat ni
aku terbaca entry dia
pastu tetiba rasa nak post entry gak
:p

tapi tak la nak cakap pasal brek kereta
reti plak aku nak cakap pasal benda alah tu
=.=

just nak share pendapat
perbandingan antara kereta auto dengan manual

AUTO
super best sebab tak payah susah2 nak tukar gear
tapi kalau jalan jauh confirm ngantukk sebab relax sangat

MANUAL
best juga sebab mencabar daya fizikal dan mental. haha
terasa sangat pro bila dapat drive kete manual. lol

tapi aku rasa kalau kat puncak alam ni tak tahu la mampu ke tak nak drive manual. jalan berbukit bukau. =.=


btw, lesen P dah tamat tempoh. weeeeeeee.
oke, aku tau aku lambat drpd korang. =.=

2 comments:

fawh said...

taklah.
P aku abes taun depan. HAHAHA
*loser

safiamira said...

ouh, oke.. hahaha