25 November 2010

kadang-kadang

kadang-kadang aku ngada-ngada. kadang-kadang aku baik. kadang-kadang aku prihatin. kadang-kadang aku malas ambil peduli. kadang-kadang aku bahagia. kadang-kadang aku sedih. kadang-kadang aku rajin. kadang-kadang aku malas. kadang-kadang aku degil. kadang-kadang aku tak berhati perut. kadang-kadang aku jahat. kadang-kadang aku rindu. kadang-kadang aku benci. kadang-kadang aku meluat.

aku sendiri tak faham dengan diri aku.

p/s: tag drpd ainu tu saya buat bila ada masa ye. =)

16 November 2010

aidiladha

dah lama tak rasa stress macam ni
T__T

thankz to her.
post anda sangat berguna.


11 November 2010

bless

mata melihat
bibir tersenyum
hati gembira
tapi adakah Dia redha?
wallahua'lam


biar mata melihat ayat-ayat cinta-Nya
biar bibir tersenyum mengenangkan kebesaran-Nya
biar hati gembira kerana Dia menyayangi kita
kerana sudah pasti Dia redha


utamakan apa yang perlu diutamakan.
istiqamah!


please show me the right path.



02 November 2010

result for final semester of foundation

ALHAMDULILLAH
TERIMA KASIH YA ALLAH
dalam 3 semester, semester ni paling gembira.
walaupun tak dapat 4 flat
saya tetap bersyukur sebab ada peningkatan.
berbaloi juga lah.

ya, saya tahu usaha saya tak la banyak mana, memang setimpal dengan apa yang saya dapat ni.
apa2 pun, bersyukur sangat2.
alhamdulillah.

saya pasti result kawan2 yang lain mesti lagi hebat daripada saya.
tahniah ya kawan2 sayang.

=)

01 November 2010

short

kerja elok2
sebab aku nak beli laptop
fullstop