30 October 2010

risau, risau, risau, risau

oh, tajuk di atas bukan lagu Kalau Cinta Aliff Aziz ft Joanne tu ye. harap maklum.

aku risau pasal result yang akan keluar tak lama lagi. maybe 2nd of november. tak tahu nak cakap macam mana. masa exam hari tu takde perasaan langsung. oke, muka aku pun memang selalu macam tu kan. nak kata susah, tak la susah sangat. nak kata senang, tak la senang mana pun. tapi maybe Allah nak bagi hati aku tenang, tu yang takde perasaan tu. wallahua'lam. tapi sekarang ada perasaan ye. sangat takut dan sangat risau. takmo reseat paper. semoga Dia permudahkan jalanku. ameen.


tolong doakan aku supaya lulus semua paper.

1 comment:

Nur Areefah said...

doa usaha tawakal.
inshaAllah cemerlang! :)