15 September 2010

r.a.y.a


raya tahun ni terbaik
sebab baju yang nak dipakai pada raya pertama hanya siap pada raya ketiga
sukanya aku!
tak pasal2 raya pertama kena pakai baju tahun lepas
=.=
sebenarnya ada je baju baru yang lain
tapi sebab family aku nak sangat sedondon time raya pertama
aku la yang kena berkorban
T__T

hari ni dah raya keenam
tapi ada lagi dua pasang baju tak pakai lagi
tengok la petang ni kalau aku rajin, aku pakai la
XD

sebelum terlupa
happy 24th birthday to my bro!
=)
bila nak raya kat library ni?

4 comments:

n i k l i s a said...

boleh plak an macam tuh. haiyoh.

Amanina said...

raya kat library? sespesies efa la neh? haha

Nur Areefah said...

aku baru pakai 1 baju raya..tu pun g raya kat library :)

safiamira said...

lisa, nasib baik tukang jahit tu bagi diskaun.. rm40 utk 2 pasang baju.. =)

amanina, like mother like daughter :p

areefah, bangga library tu =.=