05 August 2010

=D

alhamdulillah
ucapan pertama terlakar di minda
setelah mengetahui perkara ini
=)

pagi tadi
aku call mak sebab nak cerita pasal benda ni
konon konon nak serang bendahari sebab tak dapat lagi this thing
tapi masa tu mak tengah beli barang
dia pesan petang nanti call lagi


petang after class
tup tup
dah dapat
syukur alhamdulillah
tak jadi nak serang
hehe

plan sebenar
tak nak bagitahu mak
sebab nak claim duit kasut yang tercabut hari tu
LOL
memalukan sungguh

mula mula miss call mak
mak call balik
tanya kenapa tak call je
aku jawab, org miskin memang buat miss call je
lepas tu aku tanya,
bila aku boleh balik
(kalau nak balik kena minta izin dulu)
tiba tiba mak tanya aku
elaun dah keluar ke?
err =.=
aku tanya kenapa
abah pesan, kalau elaun belum keluar tak payah balik
sampai hati abah tak bagi akak balik T_T
sebab duit tiket pergi balik dalam RM100
tak berbaloi nak balik kejap je
huhu

dan memanglah plan aku tak menjadi langsung
mak dan abah tahu tahu je elaun dah keluar
tak dapat claim duit kasut
dorang yang minta kat aku adalah
X_x
mak pesan suruh belanja sarung kusyen baru
sebab abang iwan dah belanja langsir baru
kalau adik ada elaun agaknya dia belikan apa ye?
hoho

niat nak belanja makan masih diteruskan
bukan belanja diyanah nabilah dan natasha nasir ye
nak belanja family aku
:D

seperti biasa
spend the money wisely
kalau nak shopping raya kena balik dulu
means jangan shopping kat sini
waaaa tak sabar nak balik
heee

lepas tu cerita pasal kahwin lagi
haha
tak habis habis
mak pesan, kena sedar diri
saya ni anak bilal surau je
tak boleh demand lebih lebih
huhu

this week ada PC FAIR kat KLCC
harap ada berita gembira
*dengan penuh harapan*

all the best for test tomorrow!

2 comments:

Nur Areefah said...

wah patot la mira sangat cun dan bertambah cun~~

pc fair?lagi la anda cun..
laptop aku nim dah nak meletop coz tade cooling pad..tinggal kt umah~

safiamira said...

err tak la cun.. comel je..XD
laptop aku pun dah nak meletop.. plus skrin rosak..
moga ade berita gembira buatku~