31 May 2010

oh tag!

tag from ainu amirah



Tugasan:

a) Buat entri berterima kasih atas award yang diberikan.
to ainu amirah, thankz a lot dear sebab bagi award ni kat saya.. terima kasih sebab selalu share masalah, thankz for always being there when i need someone and again, thankz you for everything..

b) Berikan kepada 10/20/30 rakan blog anda
erk, awat ramai sangat ni.. adehh..
makcik zila
ekin
asyraf abdul rahim
nabil syahmi
liyana shaharuddin
mady
dena
maziah
raji
ziza

c) Beritahu kepada rakan2 anda bahawa mereka telah di tag
okay, bakal diberitahu kejap lagi

d) Ceritakan 7 perkara mengenai diri sendiri
anak dara
suka kacau fifi
malas masak
rajin online
dalam proses mencari
suka berangan melampaui batasan
selalu tersepit



tag from keiry

adakah anda rasa anda hot?
it depends on your perception, i cant judge myself for that question

bila kali terakhir makan pizza?
last sem, time baru dapat elaun

lagu terakhir yang saya dengar
lagu dalam blog ainu. hehe

apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
memikirkan tentang masalah dunia

selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
siti, mira, amira, kakak, adik. sayang belum ada lagi :p

tag 8 orang
nak tag 10 orang di atas =)
makcik zila
ekin
asyraf abdul rahim
nabil syahmi
liyana shaharuddin
mady
dena
maziah
raji
ziza

siapakah orang no. 1 kepada anda
makcik paling bongsu, paling rapat, paling sengal dan paling gedik

katakan sesuatu mengenai orang no. 5
kawan sekolah rendah, cantik dan baik

no. 3 ada hubungan dengan siapa?
erkk. tidak tahu. tanya dia sendiri.

bagaimana pula dengan no. 4
kawan sekolah rendah. anak ustaz samiran dan ustazah zakiah. adik kepada lutfi. betulkah nama abang kau itu?

pesanan buat orang no. 6
minum susu banyak2 supaya cepat tinggi. haha

kata2 cinta buat orang no. 2
bila mahu belanja saya tengok wayang? :p

adakah no. 7 dan no. 8 mempunyai persamaan?
both republicans

berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang tag anda
muhammad khairi arifin
anak sulung
melaka
uitm arau
ex-mrsm terendak
sedang bercuti
selalu menjadi pemandu tidak bergaji
sepupu kepada didi
eh, terlebih plak. maknanya aku prihatin. lalala

perasaan anda ketika buat tag ini
dah masuk musim tag ke?
nak makan apa jap lagi?
bila laptop aku bakal dikembalikan?


5 comments:

fiD said...

suke betul dia ea, hoho

Fakhrur Razi said...

yess ak dh nmpk nama ak
mekasih siti susah2 jer kau tlis =.="

safiamira said...

fid, nampak macam suka ke? huhu

raji, sama2.. x susah mana pun..

Khairi said...

wahahaha,,,mmg prihatin...

safiamira said...

haha.. terharu tak??