03 April 2010

tag from raji

terima kaseh kepada encik raji
yang telah bersusah payah tag aku
kalau kau tak tag, aku memang dah malas nak update blog
huhu

question 1
ANDA RASA ANDA HOT?
tidak

question 2
UPLOAD GAMBAR KESAYANGAN


question 3
KENAPA ANDA SUKA GAMBAR NEY?
1) sebab tak nampak muka
2) sebab ketika itu aku berada dalam tarbiyah

question 4
BILA KALI TERAKHIR ANDA MAKAN PIZZA?
time cuti mid sem hari tu. aku belanja family sebab baru dapat elaun.
but sorry to say, service sangat teruk. hukhuk.

question 5
LAGU TERAKHIR YANG ANDA DENGAR?
suara dengarkanlah aku apa khabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya masih berharap di dalam hatinya
suara dengarkanlah aku apakah aku selalu di hatinya
aku di sini menunggunya masih berharap di dalam hatinya
teka la sendiri lagu apa. hehe

question 6
APA YANG ANDA BUAT SAMBIL SELESAIKAN TAG INI?
watching television

question 7
SELAIN DRPD NAMA ANDA SENDIRI, ANDA SUKA DIPANGGIL DENGAN NAMA APA?
mira comel. muehehe
no more siti, nanti aku teringat kisah silam. =.=

question 8
TAG 6 ORANG TANPA BELAS KASIHAN
aku penuh dengan belas kasihan jadi tak sampai hati nak tag siapa2
kalau anda nak buat, just do it! =)


4 comments:

Fakhrur Razi said...

hahaha berita ap kau bce smpai feeling beno =.="

safiamira said...

haha.. ade la.. bkn feeling, tp fokus..haha

ARC™ said...

apekah tarbiyah?

safiamira said...

click http://safiamira.blogspot.com/2009/03/sudahkah-kita-mendapat-tarbiyah.html

harap dapat membantu.. =)