28 April 2010

bukan hanya sekadar penghibur
diriku ini sayang
bukan pula sekadar pelepas
rindumu oh sayang
sakit hatiku
kau buat begitu
kau datang dan pergi
sesuka hatimu
oh kejamnya dikau
teganya dikau padaku
kau pergi dan datang
sesuka hatimu
oh sakitnya hati
bencinya hati padamu
sakitnya hati ini
namun aku rindu
bencinya hati ini
tapi aku rindu


okay
cukup sudah sesi melayan perasaan pada hari ini
lately ni mood tak tentu arah
serabut je
nak ucapkan terima kasih kepada
norzila binti musman
teman berfoya2, teman gedik2
diyanah nabilah binti kamaruddin
teman ketika gembira, sedih, menangis dan kesengalan
thankz a lot for being there when i need someone
dan juga republican semua
serta rakan2 facebook
terima kaseh sangat2

seribu kemaafan juga kalau ada salah silap kat korang
wahh macam hari raya plak kan
hehe

semoga kita diberi kekuatan untuk menghadapi hari2 yg mendatang
jangan putus asa
learn from experience
be strong
dan yang paling penting
redha dengan apa yang berlaku
pasti ada hikmahnya
sentiasa sabar, jangan cepat naik angin
(pesanan khas utk diri sendiri)
cuba pupuk cinta kepadaNYA
kerana DIA sangat menyayangi kita
bukan seperti cinta manusia yang tiada kepastian


:|




2 comments:

liyana said...

btul2...skali die bg pluang kt kite utk kmbali kpdNYA..jgn patah balik..krn ssh nk dpt peluang tersebut..
insafi yang DULU dan corakkan mase hadapan dgn perkara yg LEBIH BAIK..
smile =)

safiamira said...

yana, thankz a lot!
huuu.. semoga kita sentiasa dapat petunjuk dariNYA..