24 March 2010

tag lagi

ayat "tag lagi"
macam selalu sangat je kena tag
muehehehe
kali ni nabil yg tag
terima kaseh ye nabil
tapi kenapa tak boleh right click?
penat nak taip balik soalan2 tu
grrr

1. Siapakah anda di rumah?
anak kedua, gadis yang sangat pemalas, kakak yang sangat garang mengalahkan mak tiri, pemandu berhemah tika ketiadaan abah dan abang, anak dara terlebih tidur dan terlebih makan ketika cuti dua bulan ini dan penganggur terhormat malas nak cari kerja mengharapkan kerja mencarinya di samping mengharapkan ada jejaka datang melamar walaupun menyedari bahawa dirinya tak pandai memasak :p

2. Siapa anda di samping rakan?
kalau di samping rakan dah tentulah aku sebagai rakan mereka. rakan sedih, rakan menangis, rakan gembira dan tak lupa juga rakan sengal.
pendengar yang baik walaupun tak reti sangat nak bagi nasihat :p

3. 5 benda yang belum tercapai
4 flat
band 4 for muet
duit duit duit
pergi gath ro91
the most important, hijrah (aku je yang faham..huk)

4. Siapakah nama pasangan anda?
tunggu la wedding card yerk

5. Ceritakan 5 perkara yang anda suka tentang pasangan anda.
grrrr.. mana la aku tahu siapa pasangan aku..
1.beriman dan boleh bimbing aku
2.tidak merokok, bahaya untuk kesihatan
3.
4.
5.
tak boleh demand sangat sebab aku tak sempurna, masih berusaha perbaiki diri :p

6. Bila tarikh anda couple?
grrr no answer for this question

7. Apa kenangan pahit anda bersama pasangan?
grrrr kau ingat aku dah kahwin ke?

8. Lagu tema cinta anda
no answer also :p

9. Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda?
errr.. harap dapat bertemu pasangan yang menepati ciri2 di atas. dan bila sudah begitu, maka terima saja dia seadanya kerana dia adalah dia, manusia biasa seperti kita :p

10. Tag 10 rakan yang lain
diyanahnabilahkamaruddin
maziahmohdnasir
rabiatuladawiyajamil
sitinurdinamohdkhairi
ainuamirahmohamadazam
nurareefahcheahmadtantowi
muhammadkhairiarifin
fakhrurrazi
muhammadzufayrifauzi
ahmadbukhori
siapa2 nak jadi yang kesebelas dan seterusnya, buatlah. :p


3 comments:

Nur Areefah said...

tugas akan dilaksanakan

~~nunu comey~~ said...

huhu...thanx dar..muah3!! <3

nabilsyahmi said...

ta boleh right click?
sorry for the tactical error..haha.
btw ur welcome anytime~