18 March 2010

kamu sentiasa di hati

Teman Sejati

Selama ini
Kumencari-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci
Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui
Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita
Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...
KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita



SAHABAT

INGIN AKU SINGKAP KEMBALI
KENANGAN LAMA AGAR BERSEMI
INGIN KU ULANGI KISAH MANIS
AGAR TERUS BERSEMADI
INGATLAH AKU SEBAGAI RAKANMU
KENANGLAH AKU DALAM DOAMU
BEGITU INDAHnya KISAH DAHULU
ENGKAU SEBAGAI TEMANKU
APABILA ENGKAU TERJAGA
SATUKANLAH HARAPAN KU DENGANMU
KERANA IANYA BAKAL BERPADU
MIMPI SI PENUNGGU YANG SETIA
LAYARKANLAH IMPIAN DOAMU
SESUNGGUHNYA AKU MASIH MENGINGATIMU
SEBAGAI KAWAN RAKAN DAN TEMAN
SEMOGA KITA DIBERKATI ALLAH
KU DOAKAN KEPADAMU
AGAR BAHAGIA
DI DUNIA DAN DI AKHIRAT



untuk kamu semua
yang pernah,sedang,atau bakal menjadi sahabatku
kepada yang pernah, sesungguhnya aku rindu kalian
saat saat manis tika bersama menyulam mimpi menggapai impian mendaki cita cita
aku tak pernah lupa kalian, cuma takdir menentukan kita tak boleh rapat macam dulu
kepada yang sedang, aku harap persahabatan kita berkekalan sampai bila bila
tiada kata yang dapat diungkap
cukup lah hati aku yang berbicara walaupun tanpa suara
pasti kamu dapat lihat, kamu dapat rasa apa yang aku cuba sampaikan
kepada yang bakal, aku harap persahabatan ini bakal berkekalan juga
aku sayang, sayang sekali..
kalau lah aku boleh mengembalikan masa silam agar tiada sengketa antara kita
kalau lah aku bisa putar kembali waktu dahulu pasti aku tidak akan membiarkan hubungan kita menjadi jauh
pasti aku cuba sedaya upaya menjaganya
tetapi apakan daya,
aku ini manusia,
seperti kamu juga
kita punya TUHAN yang telah mengatur segala galanya untuk kita
kerana DIA tahu apa yang terbaik untuk kita semua

<3 all my friends
* lagu tu cari sendiri ye..=)

6 comments:

Khairi said...

http://www.servimg.com/image_preview.php?i=56&u=13883360

fren till i close my eyes...

ahmad bukhori said...

devotees...
cri la dimne2 pon...
syeikh de sume..
lalaa~~~~~~

Nur Areefah said...

<3

safiamira said...

keiry> fren forever~
syeikh> err.. kurang faham la syeikh..huhu
efa> <3 you too

diyanah nabilah said...

teman sejatiiii

safiamira said...

heeee
rindu kau weyh
haha