06 February 2010

hari ini hari sabtu

8.38 a.m.
6 Feb 2010
meja study
alone sebab yang lain masih lena dibuai mimpi
sambil dengar lagu english
hikss

buat bonda tercinta
hari ini anakandamu hanya bersarapan
biskut jacob's sunlife choc
dan
sekotak air milo
sahaja
tapi alhamdulillah
sebab kenyang

sumpah rindu nak makan
nugget tempura
dan
nasi lemak
yang disertakan
telur mata kerbau
dihiasi dengan
taburan black pepper
then lepas makan nasi lemak tu
terus tertidur
wah, nikmatnya!

sudah hampir jam 9 a.m.
mari mandi
agar rasa segar
dan
bersemangat
untuk siapkan assignment
wajib siapkan assignment hari ini juga
kerana esok ada campus vacation di pantai balok
habis la sunburn wajahku ini
dah nak balik rumah pula tu
bagaimana mahu berhadapan dengan kekasih hati ni
haihh

mari siapkan assignment
dan
mencari sunblock

5 comments:

saya_arief said...

air milo kotak 1..

Nur Areefah said...

saya baru bangun n sarapan dengan air liooo basi jep =.=

diyanah nabilah said...

mari beli sunblock nak
yang kecik
kongsi ramai2
1 kali je boleh habis dah

Khairi said...

takpe..u jgn malu nak berdepan ngan I...
wakakaka..perasan...

safiamira said...

arief> sila datang sini sebelum kehabisan stok kerana masih ade lagi 4 kotak dlm simpanan saya.. muehehe

areefah> uikss..xpe, air liur pun kenyang kan? =)

dena> jom2..kat 7eleven ada jual kan? aku mcm pernah nampak..huhu

keiry> erkk.. kita ada ckp ke kita nk jumpa? lalala