29 December 2009

cinta, love, etc

Salam…….
Btol kate efa..
Bulan 12 ni ramai yg terkena masalah ni
Virus, injection, jangkitan, panahan, dan sbgnya antara perkataan yg sering dikaitkan dgn symptom ni…
Kemudian mula la rindu rinduan, cemburu, dan macam2 lagi…
Sejujurnya aku akui aku juga terlibat dlm masalah hati ni…
Tp Alhamdulillah, masalah aku dh selesai… hopefully
But then dtg pula masalah lain
Kisah cinta org lain
Tp melibatkan aku
Bukan aku yg melibatkan diri rasanya
Mereka sengaja melibatkan aku
Sengaja ke? Ntah laa…
Aku anggap si lelaki sbg kawan
Hanya sbg kawan
Si lelaki juga begitu, tambahan pula dia dh ade kekasih hati
Tetapi akibat drpd peristiwa kesengalan lelaki ini aku mengambil keputusan utk menjauhkan diri drpd mereka
Ya, mereka merujuk kpd lelaki itu dan kekasih hatinya krn kekasih hatinya menganggap aku sbg kawan
Lebih kurang sebulan tidak berhubungan(menurut kiraan lelaki itu) tiba2 dia kembali menghubungiku…
Kali ini bkn atas dasar kawan
Tetapi utk menagih kasih, menagih cinta, menagih sayang drpd aku
Tiba2 dia meluahkan perasaan yg dia x boleh hidup tanpaku..
Dan aku cuba mengelak, menolak dan yg sewaktu dgnnya
Tp si lelaki x fhm bhs agaknya
Berterus terusan menghubungiku
Begitu juga dgn si gadis a.k.a kekasih hati lelaki tersebut
Si gadis mengatakan hubungan mereka sbg kekasih telah putus dan menyuruh aku menjaga lelaki itu sebaik2nya
Erkkk… diri aku sendiri pun x terjaga cmne nk jage org lain… sengal
Aku x taw nk wat cmne
Ape yg aku wat skrg
Abaikan panggilan dan sms drpd mereka berdua
Ya, mereka berdua
Sorang sbb menagih kasih
Sorang lagi merayu aku memberikan kasihku kpd lelaki itu
Mengharapkan aku utk menyayanginya spt aku sayang kt lelaki yg aku pernah syg selama ni
Perasaan mana boleh dipaksa
Adoii
Tolong la faham bahawa aku hanya menganggap lelaki itu hanya sbg kawan
X lebih drpd itu
Dan takkan lebih
Sigh sigh sigh
Tak sangka aku akan menghadapi keadaan sebegini
Huhuhu
Harap bila thn 2010 tiba, masalah ini akan selesai
Dan segala masalah hati juga akan selesai……….
Kpd mereka yg tgh menikmati keindahan bercinta,
Bercinta biar berpada, jgn lupa pd yg maha mencintai…..

8 comments:

M O N I C A said...

selamat menyambut tahun baru 2010..

semoga yang terbaik selalu bersama anda..:)

safiamira said...

happy new year too dear..

Nur Areefah said...

hoho harap2 kes anda cepat sattle..
bagus la mengambil inisiatif utk ignore mereka

safiamira said...

hoho
harap2 begitu la hendaknya

izrin_anis said...

kne pegi mhkamah syariah..mari2...huhuuk~
smoge mereke2 phm bhse n prob anda selesai...:D

safiamira said...

eheh
kena pegi mahkamah syariah ke? haha
ya, harap mereka faham...

senorita nadya said...

wow.
salutelah anda.
ahaha.

semoga tahun 2010 mudah bagi anda:)

safiamira said...

haha
nape mahu salute sy??
okay, insya allah
smoge thn 2010 membawa 1 lembaran baru kpd kite sume...