27 November 2009

aidiladha dah selamat...lol

salam...
pagi tadi sampai uma kul 8 lebeyh
terus sarapan
dah la x mandi lagi
hahahahaha
juadah hari raya
nasi impit + sambal kacang = wajib
ayam masak ape ntah, x taw plak aku
pastu jiran bg rendang
nenek bg ayam masak merah
dan mcm2 lg juadah sampingan spt
kek dan kuih muih
ops, ade lemang dan roti jala juga
tapi tidak berkesempatan utk g smayang raya
aisehhh

time aku sampai pagi tu
aku ternampak seekor lembu kt uma nenek aku
it means that thn ni wat korban lagi
3 thn berturut2

tapi secara jujurnya aku bukan la cucu yg baik
cousins dtg pagi2 buta
aku dtg tengah hari, utk makan je
tu pun lepas nenek aku panggil suruh dtg
huhuhuhu
bkn ape, kt uma tu aku basuh baju yg melambak2 dulu
pastu..
org lain dtg pakai baju kurung
aku cuma pakai seluar, t-shirt dgn cardigan je
sila jgn contohi aku
muahahahaha

lepas zohor plak
tidoooo
dh x boleh bertahan lagi
huhuhu
lepas asar kuar jap beli barang
hilang gian aku nk drive
well, esok drive lagi nk balik kampung coz papa aku keje

esok cite pasal majlis pertunangan dan kenduri plak
tata!

2 comments:

ahmad suhaib said...

best klu beraya di malaysia..
pelbagai jenis juadah trhidang..
salam eiduladha..
kullu sanah wenti bikhair..

safiamira said...

errr
hujan emas di negeri org
hujan batu di negeri sendiri
ape2 pun mesti la negeri sendiri yg best
salam aidiladha juga~