15 August 2009

homesick~

owh yeah, aku taw sepatutnye aku x bleh homesick sbb aku dh besar... tp klw dh homesick gak nk wat cmne...

me: mak, nk balik.....
mak: asyik balik je... adik tu x sibuk nk balik pn... tepon mak just 2 kali sminggu... kamu ni hari2 duk tepon.. krdt habis mntk kt mak gak...
me: alaaaa...adik tu lelaki, mane ade perasaan... dekat plak tu... klw dia x balik pn, mak asyik dtg je tgk dia...akak ni jauh... mak x pernah dtg pn...
mak: sape suruh pilih jauh2...
me: hmmm...mak dh beli baju raya utk fifi lum?
mak: dh, mak beli lg 2 pasang...(campur yg nenek bg jd 3 pasang, baju kurung shj, lum masuk baju t-shirt and seluar)
me: hah???? asal byk sgt??? nnt baju t-shirt or gaun msti 4 pasang...so baju dia ada 7 pasang...x aci!!!!
mak: x kan dgn adik pn nk dengki...
me: mesti la... mane bleh bias... it is unjust...(dak law la katakn..)

perbualan ada lg tp aku dh lupa...huhhh... x aci btol... ngeeeeeeeeee... aku nk balik!!!

No comments: