03 May 2009

award part 1



Syarat2 menerima award ini:1.
Pastikan jantina anda ialah perempuan
2. Copy badge sebagai award anda
3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
4. Pass kan award ini kepada girl-friends anda
7 sebab sy bangga jd perempuan
  • hamba Allah yg zahirnya nampak lembut tetapi dalamannya sgt kuat..hoho
  • pelengkap bg kaum adam
  • senang masuk syurga, tp senang juga nk masuk neraka..huhu
  • perempuan boleh mengandung & bersalin...lelaki x bleh kn?? tp takot wooo..huhu
  • perempuan itu hiasan dunia~
  • sgt bangga sbb bleh drive...wakakaka...pelik je..tp tu la yg aku rase.. sbb mak aku ckp aku kcik sgt, mcm x sesuai je nk drive...hoho..tp kwn aku ckp, mira sweet je bila drive kete lg2 kete gen-2 hitam tu..hikhikhik (korang try la imagine aku yg comey ni drive gen-2 yg besar tu...huhu)
  • outfit perempuan lawa2...aku suke!!

sy pass award ini kpd followers perempuan yg belum dapat lagi award ni...sila la amik....

No comments: