18 May 2009

18 may 2009

ok, hari ni mood x brape baik cz kurang sihat... ptg td aku tdo lame gler...smpai nk dkt maghrib... then x perasan plak yg perents aku kuar... pastu dorg x tutup pintu... smpai la dorg balik... adoyai...klw la ade pencuri masuk ke ape ke... x ke aku yg naya...adehhhhhhh...


oit awak.... ha..awak la... sape lg... walo pn awak x bace blog nih, tp sy nk tulis gak...peduli ape...
dgr cni baik2...eyh salah.. bace elok2 k...
jgn ingat aku dak mrsm, aku pandai mcm owg lain... salah sama skali...
jgn ingat aku dak mrsm, aku nk kawan dgn dak2 pandai je... itu juga salah...
dan.... mentang2 r aku ni jenis yg lurus, sedap2 je nk main tipu2 ek.... bkn skali ko wat mcm ni... dh byk kali tau x... jgn sampai aku sebarkan number ko kt internet k....ingat aku x brani nk wat ke ha??? dh lame da plan nk wt...tp aku ksian kt ko.... tp lpas ni klw ko wt lg jgn harap2 r nk ksian2....

and please!! tlg jgn tambahkan prob aku yg mmg dh byk ni...

5 comments:

syafeeq said...

napa nie safia??
sabar k..~

izrin_anis said...

wOw..saper yg jahat sgt uh??
blasah jek kOt owag ckp dak mrsm pndai...hahaha~

safiamira said...

syafeeq>> hehehe...xpe2, now dh ok..


izrin>> klw bleh blasah dh lame aku blasah dy...
pssstttt...dia duk sg petani...huhu

acapabdulrahim said...

huhu. kenapa nak sbarkan number kat internet? mcm xde pape pun.

klu kita org sebarkan number kat internet, kite suke. :)
dapat ramai kawan. :P

safiamira said...

haha en, acap...
pendapat kita berbeza...huhu