19 January 2009

seJaRah yg taK mungKin beruLaNg

ayat nk gempak jew..huhu..saje nk cite pasal sejarah p'sekolahan aku...firstly, aku masuk tabika kemas time umur 6 thn...wktu tu thn 1997...aku ingat lg cikgu yg ajar aku...name dia cikgu rahmah...
and then thn 1998 aku masuk darjah 1 kt skola kebangsaan sungai lang & sekolah rendah agama sungai lang...
time kt SKSL antara ckgu2 yg aku still ingat adalah cikgu linda, sir nazri, cikgu sukirafli, cikgu syed, ustzh sharifah hanizan & ramai lg...SRASL plak aku t'ingat kt ustzh ruslimah, ustzh fareen, ustzh zarinah, ustzh rujiah, ustzh yati & lain2...x larat nk tulis...huhu...
kemudian pd 7 jan 2004 aku m'dftrkn diri di skola agama menengah unwanus saadah kanchong darat...3 thn 3 bln je kt situ...but now still contact dgn ust rafi, ust ilman & cikgu rushidah...
lastly, aku mendaftarkn diri di mrsm kepala batas pd 16 apr 2002...kt cni lg ramai ckgu...antaranye, ummi che som, cikgu norsham, cikgu azmi & lain2...
di sini sy nk ucapkan TERIMA KASIH CIKGU!!!

saLam

No comments: